F.A.Q.

Extra kosten

Smukdesign brengt geen extra kosten in rekening, de prijs die u ziet bij de optie die u voor een product heeft gekozen is de prijs die u betaald. Smukdesign brengt geen bezorgkosten of afleverkosten in rekening.

 

Klachten

Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening, dan ontvangen wij uw klacht graag via onze centrale e-mail : info@smukdesign.nl . Wij zullen binnen 48 uur inhoudelijk naar u reageren.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt gebruik maken van dit formulier :  Modelformulier_voor_herroeping

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Ons retouradres : Smukdesign Goudenregenstraat 170 2565 GC Den Haag. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.  De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Bestelproces

Om een bestelling te kunnen plaatsen bij SmukDesign kunt u kiezen om een account aan te maken of te bestellen als gast. Het voordeel van het aanmaken van een account is dat u de voortgang van uw bestelling gemakkelijker kunt volgen en de volgende keer gemakkelijker kunt bestellen.  Om toegang te krijgen tot uw account logt u zich in op de pagina u bent ingelogd kunt u via de webshop gemakkelijk artikelen aan uw winkelwagen toe voegen door op de knop bestellen te klikken. Bestellen zonder account aanmaken kan ook , de bestelprocedure is gelijk aan de procedure met account.

Wanneer u de te bestellen producten aan de winkelwagen hebt toegevoegd klikt u in uw winkelwagen op de knop “doorgaan naar afrekenen”. Hierna krijgt u de mogelijkheid de inhoud van uw order te controleren en kan u, waar nodig, uw contact- en/of aflevergegevens invullen. Om de order aan ons te verzenden klikt u op de knop “betalen“. Hier krijgt u de keuze voor betalen met I-deal of Rembours en nadat u die keuze hebt gemaakt en afgerond is uw bestelling is geplaatst!

Betaalmethodes

In de bestelprocedure komt u nadat u uw adresgegevens heeft ingevuld bij de knop “betalen“. Hier krijgt u de keuze voor betalen met I-deal of Rembours en nadat u die keuze hebt gemaakt en afgerond is uw bestelling is geplaatst!

Betalen met iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling. U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

Rembours

Als u kiest voor Rembours dan betaald u de aanschaf bij uw afleveradres aan de deur op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd. Uw bestelling wordt afgeleverd door Postnl.nl. Aan de service zijn extra kosten van 7,50 euro verbonden deze komen bij het totaalbedrag en dienen aan de bezorger van Postnl.nl contant te worden voldaan. Wij overhandigen de zending aan de geadresseerde, gemachtigde of volwassen huisgenoot van 18 jaar of ouder. Naast betaling van het totaalbedrag is er tevens een handtekening nodig.

Als u bij de eerste bezorging het bedrag niet contant in huis heeft, komt de chauffeur de volgende dag weer bij u thuis om de zending aan te bieden. Kunt u bij de tweede bezorgpoging het bedrag niet contant betalen, dan wordt de zending naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie gebracht. U kunt daar het pakket ophalen en het verschuldigde bedrag betalen. Op een PostNL-locatie kan dit contant of u kunt het pinnen.